27. marts 2011

D.I.Y Burberry Trench

Photobucket
(Billede fra whowhatwear.com)

Da jeg sad og tjekkede min mail i går inden jeg skulle ud og se min lillebror spille, faldt jeg lige over denne D.I.Y fra whowhatwear.com.
Det er bare super fedt, og jeg bliver nød til at prøve det. Det ser da vildt nemt ud ikk? :)
Det ligner at de har brugt en Trenchcoat fra H&M, så det burde da være noget man kan få fat i.
Dog tror jeg ikke den er så smart i regnvejr, da "nitterne" er af træ og skal limes på.

Så er der lige en ting til. Jeg er virkelig ked af jeg ikke har blogget længe. Jeg har følt mig uinspireret, og har haft virkelig travlt med skolen og job. Men nu er jeg på banen igen, og skal nok begynde at blogge. DET LOVER JEG!!!!! hæhæ

Håber i alle sammen har en god søndag.

Linket til artiklen omkring Trenchcoaten er HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar