5. april 2011

Beachwear

Photobucket

Her er en lille Beachwear collage. Jeg er vild med den hvide badedragt fra Cheap Monday, og skal helt sikkert ind i Weekday og prøve den. Håber ikke det er sådan en der bliver gennemsigtig når den bliver våd. Ellers så kan den jo bruges sammen med et par shorts...
Den gule taske er fra H&M's fashion against aids 2011 kampagne, og er et af de items jeg håber at få fat i.
Så er der jo selvfølgelig en sollotion med da det er møg vigtigt at beskytte sig mod UV stråler.. Jeg skal bare ikke være skoldet til sommer. Det er bare så grimt + ens chancer for at få hudkræft stiger .. Iiik!

Som i sikkert også har set er der sneget sig en lille drink og is ind.. ingen strandtur uden is!! og hvis jeg er på ferie så skal jeg da heller ikke snydes for at nyde en lækker drink imens jeg ligger i vandkanten.. hæhæh :)

Jeg håber i alle har en god dag. Jeg er desværre blevet syg... sådan rigtig irriterende syg med halsbetændelse og snotnæse :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar