3. oktober 2011

Party people

I må undskylde for stilhed på bloggen. Jeg var jo så heldig at have kyssesyge i det meste af september måned, så jeg havde virkelig savnet alle mine venner.
Derfor valgte jeg at tage i byen torsdag på Billy Booze og lørdag på CC.

Det var to super gode byture. Her er et par billeder fra torsdag på Billy. 
  Photobucket 
Som i kan se var jeg derinde med hende den søde Pankalla og nogle andre søde damer. :) Nederst venstre hjørne kan i se pankalla og mig fyre den af til LMFAO som de eneste.. SÅ FEDT at have et helt dansegulv alene :D

Er ked af jeg ingen billeder har fra CC, men jeg havde desværre ikke mit kamera med. Det var også en rigtig god bytur (som det altid er derinde). Jeg mødte nogle søde mennesker og dansede natten væk :)

Lavede i noget spændende i weekenden? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar