27. oktober 2011

Dragon Tattoo

Photobucket  
(Billedet er tyv stjålet fra fierceogfattig, da jeg ikke er presse og derfor ikke kan downloade billedet)

Den 14 december rammer denne lækre kollektion kaldet Dragon Tattoo, 180 H&M butikker verden over, og kommer til at være en del af Divided afdelingen. Det er Trish Summerville der er kostume designer som står bag og jeg kan kun sige at jeg ELSKER hvad jeg har set ind til videre. Kollektionen er inspireret af Lisbeth Salander og der kommer til at være 30 pieces og det vil alt sammen være dametøj.

"The 30-piece collection has the dark urban feel that defines her character, with leather jackets and trousers, torn jeans and slouchy hoodies all in industrial shades of black, grey, worn white or dark red." - læs mere HER

Lyder det ikke bare godt? Jeg glæder mig. Det ser så lækkert ud på presse billedet. Jeg kommer til at købe mig fattig i mænd der hader kvinder tøj :D hæhæ!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar