18. december 2011

Dear Santa


Marc by Marc Jacobs Classic Q
Marc by Marc Jacobs Classic Q by nannatorp

OH, Jeg vil så gerne have Marc by Marc Jacobs Classic Q Huge Hillier Hobo taksen!
Første gang jeg så den, var da jeg var i Milano for 3 år siden. Jeg var lige ved at købe den, men synes ikke jeg havde nok penge med så jeg kunne tillade mig at købe den, hvilket jeg har fortrudt lige siden. Jeg vil så gerne have den, men der er desværre lavvande på kontoen så det må blive en anden gang. Pungen er også med i Classic Q serien og ville være en extra lækker bonus at have. 
Så kære julemand, jeg har altså været meget sød i år. PLEASE! :D 

Hvis du også gerne vil have denne lækre taske eller pung så tryk på det lille billede af tasken eller pungen under det store billede, som så vil tage dig til Shopbob.com :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar