28. februar 2012

Mint Green

Photobucket
I må undskylde at der ikke kom noget nyt indlæg i går, men jeg havde været til terminsprøve og på arbejde, og da jeg kom hjem om aften var jeg bare så træt... I morges vågnede jeg op og havde vildt ondt i maven, så blev nød til at blive hjemme fra skole. Ret dårlig tidspunkt da jeg skulle aflevere en synopsis i dag. IH! 
Imens jeg har ligget herhjemme med varmepude på min mave, har jeg fundet alle mine forår/sommer lakker frem.
Denne mint grønne fra Depend er en af dem. Jeg har mange neglelakker fra Depend. Det er jo ikke ligefrem det bedste mærke men jeg kan godt lide når ting er billige og det er Depend. Jeg skifter rigtig tit neglelak og derfor er det godt med Depend da man kan få 5 for 100 eller sådan noget. Så kan jeg altid få frisket min (efterhånden ret store) neglelak samling op til billige penge. :)  

7 kommentarer:

  1. Super lækker farve :) elsker grønne nuancer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, det er så fedt at mint grøn er blevet så 'stor' at alle high street butikkerne nu har det.

      Slet
  2. Hejsa! Super flot blog, jeg er helt tosset med den! Jeg følger dig nu, det kunne være fedt hvis vi kunne følge hinanden? Tag et kig forbi min blog, og så håber jeg du kunne få lyst til at blive fast læser af min også :-)) Knus Christina

    http://cttrend.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) jeg kigger forbi din blog med det samme!

      Slet
  3. Tak for svaret på min blog! Super vi kan følges, jeg følger dig nu :-) gider du gøre det samme? Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Smutter ind på din blog med det samme :)

      Slet
  4. virkelig fed farve...
    Virkelig fin blog du har dig :)
    - kom lige forbi og følger dig nu.

    // http://www.camillaoe.blogspot.com/

    SvarSlet