19. februar 2012

Marni x H&M Launch Party

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

I går holdte Marni og H&M launch party og i den anledning, er der jo altid nogle celebs, der har fået noget af tøjet, som de kan have på på den 'røde løber'. Jeg har fundet et lille udpluk af celebs så som Milla Jovovich, Drew Barrymore og Clara Paget, der var iført noget fra den nye kollektion, som indeholder en dame-, en herre- og en accessorieskollektion :)
Jeg er personligt ret vild med det sorte sæt Winona Ryder har på, og det lilla sæt Hanneli Mustaparta har på. :) 
D. 8. marts kan Marni for H&M købes i H&Ms forretninger verden over.

Hvad synes I? Er I til Marni x H&M?

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt klart in. Det er da nogle lækre outfit !
    Det bliver godt, når de kommer ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt nok. :) ja, det bliver lækkert når det kommer ud!

      Slet
  2. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg er til! Nok lidt i mellem! Hæ, hvis man kan sige det! SUPER fed blog du har! Den så inspirerende!

    Kig forbi:
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det lidt på samme måde. Er vild med prikkerne, men skal nok lige se det andet ordenligt før jeg er sikker på det. :)
      Tak skal du have, jeg kigger forbi din blog med det samme :)

      Slet
  3. Jeg er helt vild med den lyserøde kjole nederst!!!

    SvarSlet
  4. Jeg synes også at tøjet ser super godt ud, dog passer det ikke lige ind i min stil.
    Men jeg er vild med deres mønstre i glade farver :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også i tvivl om jeg skal have noget fra kollektionen. Jeg skal ihvertfald lige se det ordenligt først :)

      Slet