21. februar 2012

Spring is on its way

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket  // Shirt - Monki // Dress - Asos // Boots - H&M // Bracelet - Dyrberg Kern //

I dag var jeg som sagt forbi Agency V's showroom sammen med Nana, hvor jeg fik en jakke fra Monki med hjem, og en skjorte fra Weekday. Dem får i at se en anden dag :) Jeg var i et meget 'piget' humør da jeg vågnede i morges, så jeg hoppede i en kjole, hvilket desværre ikke sker så tit mere. Det må jeg lave om på! 

Så har jeg også lige fået en besked fra en af mine veninder, som er ved at uddanne sig til frisør. Hun ville høre om jeg var interesseret i at få klippet mit hår kort!!! og klaaaaaaart, det er jeg da. Så på tirsdag tager jeg et lille smut til Holte og bliver klippet. Ved ikke hvor kort endnu, men det bliver spændende at se om det klæder mig :) Hihi! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar