12. februar 2012

Update fra Frankrig

Hej alle. : )

Jeg er ked af at fortælle jer at Pankalla desværre har valgt at forlade bloggen.
Jeg vil dog stadig fortsætte med at blogge og håber i vil blive ved med at læse bloggen. Der kommer nogle ændriger, så som titlen og så videre... Bloggen er under ombygning kan man sige ;) hæhæ!
Lige nu er jeg på skiferie, så bloggen bliver ikke opdateret så meget da nettet er noget lort. :/ Jeg er hjemme igen på søndag, og har lavet nogle planlagte indlæg til jer indtil da.

Kan desværre heller ikke få et billede ind.. æv, i må nøjes med en update uden billede ;D


2 kommentarer:

  1. Tak for den søde kommentar på min blog :) Du har også en rigtig fin blog og bliver spændende at se hvordan den bliver efter "ombygningen" :-)

    Knus

    www.5teffi.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :) Ja, jeg er selv lidt spændt på hvor meget jeg laver om.. hæhæ

      Slet