9. april 2012

Black and white

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg elsker sort/hvid billeder. Det er noget af det smukkeste der findes. 
Jeg lover, jeg nok skal komme med nogle lidt bedre indlæg, her når min ferie slutter. Jeg har ladet bloggen komme i anden række, så jeg har haft lidt mere tid til at nyde min ferie. Er glad for I stadig gider læse med, selvom mit bloggeri har været lidt svagt. 

Translation: I love black and white pictures. They are always so beautiful. I promise that I will make some better blog post now that my holiday is over. I am happy that you guys still stop by and read my blog, even though I've been poor at blogging. 


Husk at deltage i min giveaway

8 kommentarer:

  1. Smukke, smukke billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sort/hvid billeder er mine ynglings. :)

      Slet
  2. Super flotte billeder!

    Knus Majken
    lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fede billeder :)

    Skal vi følges?

    / Alma og Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Kigger forbi med det samme.

      Slet
  4. Skønne billeder! Dejligt eyecandy hehe;-)

    SvarSlet