17. maj 2012

Denim jumpsuit

PhotobucketPhotobucket
Source // Pixie Market

Hvor er det bare skønt med en fridag... :) 
Jeg er gået i gang med min eksamenslæsning/opgaveskrivning, hvilket  er grunden til, jeg ikke får blogget så meget for tiden. Har det virkelig trist når jeg ikke får blogget, men jeg har bare så travlt. Håber i kan bære over med mig. 

Når, men anyway, jeg faldt lige over denne virkelig skønne denim buksebragt på Pixie Markets webshop. Er total forelsket. I kan finde den her sammen med andre røvlækre buksedragter. :) 

Translation: It's so nice to have a day off. :) 
I have started on my exams, which is why i have not been able to blog properly. I get so sad when I'm not bloggen. I hope you guys forgive me.

Anyway, I found this wonderful denim jumpsuit at Pixie Market's webshop. I'm totaly in love. Find it here along with some other amazing jumpsuits. :)

21 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke? Er helt forelsket... ;)

      Slet
  2. wooow hvor er det en fed buksedragt :-O

    /Sofiehoegh.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den bare super fed!

    SvarSlet
  4. Great jumpsuit, looks cool and comfy!
    xx Katja

    SvarSlet
  5. Ej wow wow wow.. Hvor er den bare über lækker :D Jeg ved dog ikke jeg ville kunne worke den, men ville gerne gøre forsøget ;) God læsning <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er så lækker. Ville så gerne kunne prøve den før jeg køber den, er nemlig også i tvivl om jeg kan bære den :)

      Slet
  6. Fuck hvor er den bare lækker. Den må jeg også eje!!! Hvad koster den?!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den koster $145 .. tror det er en 800-900kr.
      Hvis du køber den SKAL du lave et dagens med den på :)

      Slet
  7. Hej, tak at du kigget forbi mit blog:)

    Lækker jumpsuit btw. Har haft et par stk. self en gang i gamle dage, 1 i sort og 1 i Army grøn, hvor jeg har nærmest gået med dem på hele sommer:) Skal nok have mig et enkelt igen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt :)
      Har efter hånden også et par buksedragter i min samling. Synes de er så lækre til sommer.

      Slet
  8. Den er super lækker! God eksamenslæsning og opgaveskrivning :)

    SvarSlet
  9. Elsker fridage :)
    Og det er så forståeligt at eksamens læsningen skal passes.
    Rigtig dejlig fredag :)

    SvarSlet
  10. Gorgeous jumpsuits, I love how its belted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Me tooo. The belt make it so cool. :)

      Slet
  11. that's a lovely jumpsuit, and i love the shoes as well! x

    SvarSlet