27. januar 2011

Cupcake dream

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
                                              Billeder & opskrift lånt HERFRA
Mmmmh! Der er ikke det jeg ikke ville gøre for en af disse lækre cupcakes lige nu. Hæhæ.
Dette er kun nogle enkelte af alle de lækre cupcakes du kan finde på ming makes cupcakes.
Dagen i dag har stået på Engelsk opgave og at pakke til weekenden.
Jeg skal nemlig til Jylland og besøge en god veninde som jeg ikke har set i rigtig lang tid. Jeg glæder mig bare så meget ;) Vi tager 3 piger sammen derover i bil, så vi ikke skal sidde i tog i over 6 timer!!!!
Glæder mig til at vise en masse billeder (forhåbentlig husker en af os et kamera!) fra turen når jeg kommer hjem igen søndag aften. Go’ weekend. :)

- Torp


Ingen kommentarer:

Send en kommentar