11. februar 2011

Acrylic nails

I dag var jeg inde hos min gode veninde og få lavet akryl negle.

Photobucket
(Jeg valgte dem med sort glimmerkant, det kan nemlig pifte et hvert sæt tøj op)
Photobucket
(Sidste gang jeg var derinde fik jeg lavet Minx negle)

Jeg ææælsker bare at blive nusset om, og der er simpelt hen intet bedre end at få lavet negle.
Og jeg er så heldig at en af mine veninder at uddannet negletekniker og bare laver de vildeste negle.
Ud over de to overstående negle (se billeder) har jeg også fået lavet akryl negle med pink glimmerkant som var mega vilde til nytår 2010. Så har jeg fået lavet natur negle som er helt enkelte negle, intet ”bling bling”.
Hun laver mange slags negle, du kan se flere billeder af negle hun har lavet HER.
Og det fedeste er at priserne starter fra KUN 350kr. Det er altså billigt for akryl negle i så god en kvalitet.
Info og tidsbetilling kan findes HER.

Ud over det har jeg købt de flotteste par sko, men dem må i se i morgen.
Hint: Hello my name is…..


Godnat og sov godt :D

 - Torp

Ingen kommentarer:

Send en kommentar