21. september 2011

Delfina Delettrez

Photobucket
Billederne er lånt fra hendes hjemmeside som du finder HER!

Jeg kan ikke forstår hvorfor jeg aldrig har hørt om Delfina Delettrez? Jeg må leve i min egen lille boble. :)
Hun laver de fedeste smykker. De er meget specielle og det gør dem bare endnu mere cool. Hun laver alt fra de vildeste edderkop armbånd til fine klassiske kravehalskæder.
Ovenfor er der et lille udpluk af hvad man kan finde inde på hendes hjemmeside

Hvis jeg skulle vælge et smykke ville det helt klart blive dette:
Det er det vildeste armbånd jeg længe har set. Kunne sagtens forstille mig selv gå med det. 
Problemet er bare lige at det koster omkring 128000kr. Ja, det kan jeg sgu ikke klare på SU. Hæhæ.
Men hvis du nu skulle have så mange penge og du gerne vil have dette armbånd så kan det forudbestilles HER!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar