23. september 2011

Pyton

Photobucket
Leggings fra Urban Outfitters  £30.00 Transparent skjorte fra Vila 249kr Langærmet kjole fra H&M 99kr Clutch fra Asos 239kr Jeffery Campbell Lita fra Nasty Gal $162.00

Jeg skal være ærlig og sige at jeg er en sucker for dyreprint, og bare print generelt! Jeg elsker det. Og den nye trend med slangeskind er lige mig. 
Dog vil jeg fraråde at gå all in med pyton print, da det hurtigt kan komme til at se dumt ud. Keep it simple. Hvis man nøjes med et item ad gangen pr. sæt så kan man næsten ikke gå galt. :)
Hvis man syntes det er lidt vovet at hoppe i en kjole med pyton print kan man jo f.eks. starte småt ud med en lille taske som DENNE! Den er ikke så vild og passer til alt og man er stadig med på moden. hæhæ. 


Som mange ved har jeg en svaghed for Jeffery Campbell sko, og da jeg så Lita'erne ovenfor var jeg ved at dø. De er monster fede og min første tanke var at jeg bare må have dem. Men jeg vil også gerne have dem i sorte og så må jeg jo tænke praktisk, hvilke ville jeg gå mest med? ja, det er jo nok de sorte så der bliver nok ingen lækre pyton lita til mig. Det skulle da kun lige være hvis jeg vinder i lotto :D

Du kan finde slangeprint alle steder. Bare gå ind på din yndlings online shop og søg på enten snake eller python, og så popper der en masse lækre ting op. 

Go shopping ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar