27. september 2011

LMFAO!


OH YEA! im sexy and I know it. Den her video er fantastisk. Jeg er flad af grin hver gang jeg ser den og det er lige hvad jeg har brug for nu. Sidder nemlig og forbander 3 fordi jeg nu ikke har haft noget netværk siden kl 14.30 øv altså! Jeg kan sagtens gå en hel dag uden at kigge på min mobil, men lige nu har jeg bare brug for at kunne ringe. ØV! 

Nå, men tilbage til LMFAO. Pankalla og mig er nemlig så heldige at vi skal ind og se dem d. 15 okt. i vega :D wuhu. Vi æææælsker dem begge og har bare ventet på de skulle komme til DK.
Når party rock bliver spillet i byen er vi de første på dansegulvet, hvor vi ellers bare fyre den af.
Har lyttet til deres musik det sidste 1½ år og er bare glad for endelig at opleve dem live. Det bliver så fedt! Glæder mig.

Koncerten er desværre udsolgt, men i kan holde øje HER om der evt. skulle komme flere billetter til salg.

Er der nogle af jer der skal ind og Shuffle med os?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar